Štěně nám roste jako z vody...

22.07.2011 00:00

 A aby nebyl pozadu za Ganíkem, má za sebou první zkušenost se žihadly - lezl kam neměl, a neposlechnutí paničky na povel "ke mně!" se mu až krutě vymstilo - vyfasoval 4 vosí žihadla. Nejlíp na tom byl Ganík, který se (z povzdálí) při té podívané asi náramně bavil: Absolutně nechápal, proč panička už tak trpícího Tazíčka ještě ke všemu tluče...(nějak jsem z něj ty mrchy dostat musela - tak jsem v rychlosti použila složené vodítko a vosy z něj oplácala), pak vidí, jak panička piští, máchá kolem sebe rukama a někam běží...(jedna z vos mě štípla do zádele a další se mi zamotala do vlasů) - tak se k tomu pobíhání s radostí přidal :)) Tazíkovi do smíchu moc nebylo, tak jsme upalovali domů, a už 15min. po spolknutí půlky dithiadenu byl zase v plné síle :).